neljapäev, 27. oktoober 2016

Kes olen Mina?




Mida ma võiksin kirjutada endast? Uskuge või mitte, see on suhteliselt keeruline ülesanne. Mitte, et ma ei oskaks. Vaid sellepärast, et ma ei tea - mida ma endast kirjutama peaks. Lihtne on ju kirjutada märksõnadega või lihtlausetega: Mina olen... . Minu vanus... . Jne. Aga seda pole ju huvitav lugeda - ei minul ega ka teil. ;)

Seega tutvustan ma teile ennast kasutades pilte (kui pilt pole mu enda tehtud, siis pärineb ta interneti avarustest ning kui klõpsad pildile, siis jõuad sinna, kust ma pildi leidsin) ja sõnu.

Ma olen Y-põlvkonna esindaja, kes usub, et arvuti ning interneti avarad võimalused ei ole minu jaoks kindlasti võõrad. Kuid kindlasti ei ütle, et ma tean ja oskan kõike. Oh ei!!! Sellisel juhul poleks mul enam ju mitte midagi õppida. Ja õppida mulle meeldib - tulgu teadmised, siis läbi põneva dokumentaalfilmi või raamatute või lastega koostööd tehes või isegi läbi interneti avaratelt põldudelt. 

Ma olen pigem "öökulli" inimene kui "varajane" linnuke. Seega ei tasu kunagi eeldada, et mulle meeldib hommikuti vara tõusta ja särada. Ma saan sellega hakkama - vara tõusmisega - aga kui vähegi saaks, siis ma enne kella kümmet tekki alt välja ei poe.


Ma olen "loodusrahva" järeltulija, kes tahab elada loodusega harmooniliselt .Me elame fantastilises kohas - meil on neli imelist aastaaega. Olgu väljas päikseline suvi või vihmane sügis, veedaks ma iga vaba hetke oma elus kusagil eemal looduses. Mulle meeldib näha looduse imelisi detaile ja värvide mängu. Mõista neid saladusi, mis meid on suunanud arenema just sellisteks nagu me oleme. 

Ma olen isetegijast nikerdaja, kes armastab kudumisest õmblemiseni välja. Ma joonistan ja maalin ja kui tuju on, siis sean ritta ka sõnu. Ma armastan muusikat, mis jutustab mulle loo. Ma armastan peatada aega ning jäädvustada neid läbi fotokaamera silma piltidena oma albumisse või kaunistama mu kodu seinu. 

Ma olen pigem optimist kui pessimist aga kindlasti on minu lillelises maailmas törtsuke realisti.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar